IGLOONET BLOG: Cesta do pekla jménem Pixel Helper

Když se objeví nový nástroj, většina marketérů si ho zamiluje a chce ho všude implementovat. Každý takový nástroj má svého pomocníka na kontrolu měření. Ano, mluvím především o Pixel Helperu, ale také Tag Assistantu a podobných nástrojích. Pokud je s oblibou používáte a sázíte na ně vaši marketingovou pověst, čtěte dál!

23.3.2016 André Heller Vychytávky Žádné komentáře

MEDIO BLOG: Vzdálené ladění měření na mobilním webu

Většina webových analytiků se mimo hezké datové analýzy potýká také s implementací nejrůznějších měřicích nástrojů. Obvykle se setkávám s tím, že implementace jako taková se kontroluje pouze na desktopové verzi webu. Na tu mobilní, která už je dnes poměrně důležitá, se tak nějak kašle, „protože to přece musí fungovat“. Obvykle to tak je, ale ne […]

2.2.2016 André Heller Vychytávky Žádné komentáře

MEDIO BLOG: Jak zjistit velikost odesílaných dat do Google Analytics

Limit pro množství odesílaných dat do Google Analytics dělá uživatelům potíže. Proč? Jeho překročením totiž neodešlete data žádná. Jak ale zjistit limit a kontrolovat množství odesílaných dat? Vysvětlím vám, jak a z čeho se limit počítá a následně ukážu varianty k jeho ověření. Není to ovšem úplně triviální metoda a vyžaduje trochu uživatelské zručnosti.

MEDIO BLOG: Přijďte na první pražský Measurecamp

V sobotu 12. září se uskuteční první pražský MeasureCamp. Jedná se o celosvětově pořádanou (ne)konferenci o webové a datové analytice. Její tradice začala v roce 2012 v Londýně, v dalších letech se rozšířila do Hong Kongu, Madridu nebo Paříže. A letos máme MeasureCamp poprvé i v Česku. První lístky budou uvolněny již dnes – a […]