Medio Blog: Google Tag Manager 2.0

Google nečekaně vyrazil s pravděpodobně nejdůležitejším a největším updatem Google Tag Manageru vůbec. V betaverzi spustil zbrusu nové uživatelské rozhraní, založené na trochu jiných principech, než jsme byli doposud zvyklí. Mimo to zpřístupnil programátorské API, které jistě ocení zejména velké společnosti a agentury. V neposlední řadě pak přidal několik užitečných funkcí. A v Mediu máme […]

Medio Blog: Jmenné konvence pro Google Tag Manager

Google Tag manager, nástroj na správu měřících scriptů na webu. Pro manažery noční můra, pro vývojáře podivná náhrada jejich práce. GTM je velmi mocný nástroj a v dnešní době už dokáže pořádnou spoustu věcí. Jedním z jeho problémů, a je to problém dost veliký, je možnost pojmenovávání.

Medio Blog: Odlišení zbožových srovnávačů v Google Analytics

Před nějakou dobou psal Honza Tichý o tom, jak vysegmentovat návštěvnost ze zbožových srovnávačů přímo v reportech Google Analytics. To je snadná a rychlá cesta, kterou můžete použít kdykoliv bez nutnosti předchozího nastavování. Daleko lepší ale je odlišit si cenové srovnávače už v okamžiku změření návštěvy pomocí pokročilých filtrů.